underbar dag!

min födelsedag har varit helt perfekt. har änsålänge fått smink,skor,kläder (& lite hudvårdssaker av thesseprutt) men mer blire imorrn då jag firas. min pizza var dessvärre misslyckad men äsch. Och tjejmiddag med dom närmsta fick mig att återigen komma på hur lycklig jag egentligen är med er - zara,emelie,emelie,thesse och ewe - tack för att ni förgyller mitt liv. När det börja mörkna blev det skräck, eller vad man nu kallar en film som går ut på att en människa med ett gethuvud springer runt i tunnlar under Paris. Sevärd- njae den var den inte men helt okej. påtal om inget så är det bara 1 år kvar tills jag fyller 18, om jag ska vara ärlig så klart jag längtar, oh andra sidan är det skönt att vara "barn" utan alla vuxen ansvar. jag skulle nog kunna vara barn ett par år till när jag väl tänker efter. menmen man åldras oh innan jag ens vet orden av står jag med 40 barn,rynkor och en man med ölkagge- JAG LÄNGTAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0