SHOPPING<3

jag älskar shopping och skulle gärna ha sisådär en miljon elr två att shoppa för.
men är man fattig student så kan man ju alltid slå till när det är rea ;)
dagens inköp
8 eyeliners (dagens bästa!!!!!!) för 200 kr tsm i alla möjliga sjuka färger
en "orangerosa" lång t-shirt - 104 kr
1 svart kajal från lumene (bästa kajalen!) - 49 kr
och en orange+metallic grå+metallic brun - h&m 70 kr (väldigt pigmenterade!!!!!)
och sist men inte minst en morsdag present till mamsen, en hudvårdskräm hon älskar för endast 50 kr :D

dagen har varit helt perfekt - nöjd med allt jag köpt och sen sola på kvällen - livet är underbart.
nu väntar jag på att mina 3 omgångar BUS ska torka -.- sen ska ja ta en dusch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0