övermys

en helt klockren kväll hos Sherstin igår (tack sherstin!). Som jag anat innan blev det mycket svull och mycket dricka :) och mycket musik och skratt. kunde inte ha blivit bättre faktiskt. sen att man lärde känna folk lite ytterligare är alltid trevligt. sen finns det vissa detaljer jag önskar jag hållt inom mig men det är ju alltid lätt ångra saker såhär i efterhand. men för övrigt så var kvällen jättebra (trots att regnet hann förstöra både smink och hår^^). helt klart en klockren kväll med massa underbara personer! Sp1a - we're the best<3






(du förvirrar mig, du både veta vad jag vill. allt jag begär är ett ja eller nej. det är att inte veta som dödar mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0