hemma igen

mycket fika (okej vart ändå inte så mycket för min del men vi låtsas iaf), glada miner och så skare helt enkelt vara. en kusins pojkvän knäckte mig totalt i matte som jag satt oh plugga på. kanske dags oh inse att jag är inte så smart som jag tror att jag är. okej jag ljög där, jag kommer nog alltid leva i min lilla bubbla. men det är faktiskt jävligt skönt ibland. fick även en förtidig födelsedagspresent- pengar. så nu är mina älsklingsskor snart mina. endast två saker kvar för en complete outfit. haha jag älskar att ha djävulsplaner, och jag älskar att inte berätta om dom.
nu ska jag fortsätta att leva i min lilla bubbla, ha en trevlig lördag och jag hoppas ni alla super er under bordet :).
(så att jag kan skratta åt er imorron när jag mår fint och ni inte gör det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0