hej&hå

kommer inte på ett bra sätt att börja skriva om min helg, ni får ta det helt enkelt.
fredagen: spenderades hemma som ett emo eftersom jag inte mådde bra och dessutom skulle upp tidigt på lördagen!. så jag somna runt 10 och gick upp 8.
lördagen: gick som sagt upp 8 och börja fixa mig inför julias 18-års fest (un poco onödigt när x inte kom). vid 1 tog vi bussen ut långt åt helvete (gryt med andra ord) med 700 väskor och ett glatt humör. dagen och kvällen var helt okej - vissa detaljer, eftersom jag inte tänker vara elak så nämner jag endast det mögliga tältet thesse så snällt tog med sig. jag gissar på att jag,thesse,emelie och simon får lungcancer inom snar framtid. torrthesse la sig innan 12 medans jag,emelie och simon tsm med dom andra var uppe ett tag till. strax efter 1 tvinga ja oh emelie simon att sova så vi gick oh la oss (jag är skyldig dig en tjänst emelie kom ihåg det). men så jävla kallt som det var gick det fan inte att somna förrän 3, och då hade jag endå två sovsäckar plus ett täcke samt mjukis på mig. menmen så kan det vara.
söndag: gick upp 8 så fick alltså inte sova speciellt mycket. vid 11 åkte tog vi bussen hem, slitna som jag vet inte vad med 2 h resa framför oss. men det gick bra ändå. Sen bestämdes det fika med nästan alla brudar. blev mycket snack om lågkonjuktur,butiker,hår och smink, tjejsnack i all ära. och lite fika på det. kan absolut inte bli bättre. helt underbart och jag kan bara tacka att jag har så jävla underbara vänner!.
nu vankas det tvätt och sen skönhetssömn - något jag verkligen behöver!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0