(:

nu har jag sovit i några timmar. skönt men inte bra eftersom jag inte kommer kunna somna senare. just nu vill jag bara ha sommarlov skolan och diverse annat dödar mig långsamt men säkert. fast oh andra sidan är jag väl medveten om att jag är inte den enda som känner så här.



(jag har lekt med tanken ett tag, det var kul. sen insåg jag att ju mer jag tänkte desto mer skadade jag mig själv. det som skrämmer mig är att jag inte kan släppa dig, jag tänker på dig när jag vaknar, jag tänker på dig innan jag somnar. vi andas samma luft. jag har inte känt såhär på 3 år och som jag trodde slutade det med att jag blev sårad. igen. och det kommer hända ytterligare 10000 ggr. men jag har tröttnat på det. jag är trött på att få känslor. just nu skull jag hellre leva helt jävla känslolös, än så här.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0