onödigt inlägg ;)

nu har jag låtsasshoppat färdigt haha :D summan 143 dollar (143*7,9=sek). Det blir 36 produkter sammanlagt
2 glittermascaror
9 nagelack
en palett med 96 ögonskuggor
en palett med 84 ögonskuggor
en sneställd pensel
skimmerpuder
ett oranget läppglans
ett lipplumping läppglans
ett läppstift
läppbalsam - ananas
ett ögonbrynskit med mallar
2 nyx ögonskuggor
1 nyx-palett med 3 ögonskuggor
lösögonskugga - persika
en palett med 5 olika ögonskuggor (glittriga)
nyx guldglitter lösögonskugga
4 lösögonskuggor från NYX
3 creme ögonskuggor
2 paletter med sammanlagt 8 ögonskuggor
3 burkar skimmerögonskuggor - 12 ögonskuggor sammanlagt
1 kopperögonskugga
3 paletter med 5 ögonskuggor.

Nej jag lovar. Jag är inte sminkberoende. Jag gillar inte smink. Och hade jag dom här pengarna skulle jag absolut INTE spendera dom på allt det här. verkligen inte (A)

p.s. har någon sisådär 140 dollar att låna ut ;) d.s

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-06-13 @ 11:13:59
URL: http://smdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0