in love

haha lurade :D inget jävla inlägg om en viss person utan snarare om kärlek till en hemsida jag hittade nyss där dom sålde NYX,EYEKO,Sinful colors o.s.v. sjukt billigt. För dom som känner mig så vet ni att det handlar om smink. Nu är frågan om jag ärligt ska be mina släktingar i USA (för självklart är inte sidan svensk) att beställa hem till sig - gratis frakt och sen skicka som gåva - ingen tull. Jag är smart. Problemet är att jag har "låtsasshoppat" (kom inte oh säg att ni inte gör det xd) och kommit upp i 100 dollar vilket är typ 850 svenska. kanske liiiite för mkt med tanke på att hela mitt studiebidrag typ skulle gå till det. Oh andra sidan så skulle jag ändå kunna köpa smink för så mkt. Nu ska ja fortsätta låtsasshoppa i väntan på att bli trött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0