hmm

även fast endel läser som inte har med saker och göra så måste jag få skriva av mig lite. även om starkt funderar på och inte göra det....
iaf är jag så jävla trött på att få känslor för ngn, eller känslor och känslor... kalla det vad ni vill. men något måste det för i helvete vara om jag inte kan 'glömma' elr snarare skita i det efter snart 2 månader. tro mig jag är oftast inte den som lätt faller för någon, men denna gång verkar det vara precis det jag gjort. jag säger att jag inte bryr mig, men ni som känner mig in på hjärtat vet att jag i ärlighetens namn faktiskt gör det. saken är helt enkelt att jag fått känslor och även om jag på ett sätt vill förnekat så nej, det är väl fan inget oh 'skämmas' för. jag gör mitt bästa men framåt går det inte. och jag vill inte 'släppa taget' heller för jag har fan inte haft känslor för ngn på flera år.
äsch jag vet inte vad jag yrar om.
slut på det deppiga, om ni har tur och jag orkar kommer en EOTD upp snart (eye of the day)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0