(:

ingen EOTD igår av den anledningen att min kamera är sönder (och har vart ett bra tag) och kameramobilen visar inte färgerna tillräckligt bra och då känns det onödigt att lägga upp. Men det var ändå sjukt fint - la vit kajal inne i ögonvrån och la sedan över en skimrig vit för att verkligen öppna upp ögat. Brevid den vida la jag en skimrig gul, sen en matt orange och sen en skimrig grön i ett yttre V. Dessa skuggor blända jag sedan ihop med varandra för att det inte ska bli några fula kanter. Under ögat la jag samma kombination av färger i ett "streck". I globlinjen la jag en skimrig brun för att förstärka och markera. Var noga med att blenda eftersom jag ville koncentrera mig på färgerna. En grymt snygg och somrig sminkning. Kul och höra när ni inte får se bild eller hur ;).
Dock var ju anledningen till att jag öppnade det här inlägget att jag skulle berätta det otroligt intressanta att jag har datakunskap och ingen ig-varning längre. jag är bäst helt enkelt.
Och inga rester och inget oh göra så fram tills vi slutar så kan jag bara chilla framför datorn :) kul i mellerud.

Kommentarer
Postat av: amanda

heja oss Jennifer! :D vi som fick G trots allt.

2009-06-03 @ 17:35:44
URL: http://mandoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0