bloggpausen

bloggpausen varade inte länge för jag känner att någonstans måste jag vara helt ärlig och kunna berätta exakt hur jag känner. idag skippade jag skolan, det var ändå bara utvärdering och städning och båda dom sakerna gjorde jag igår. och såhär i efterhand så är jag väldigt glad över att jag inte åkte till skolan. just nu är inte allt helt okej som många vet. jag borde egentligen tänka att jag var stark som vågade, men såhär i efterhand så ångrar jag mig som fan. i och för sig känns det skönt att slippa hoppas, men som det är just nu hade jag hellre fortsatt med det. just nu är jag väl påmind om varför jag på väldigt länge tvingat mig till att inte ha några känslor. jag vet egentligen inte vad jag ska säga. vill just nu bara försvinna under jorden och vakna upp när allt är helt okej igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0