-

egentligen vill jag skriva ett inlägg där jag berättar exakt hur jag mår just nu. men eftersom det finns dom som läser som jag inte vill ska komma mig riktigt så nära, speciellt när det gäller anledning till att jag inte mår helt okej. den senaste tiden har egentligen allt mer eller mindre gått åt helvete och jag känner att jag verkligen behöver prata med någon, trots att det är i princip allt jag gjort senaste tiden, alltså pratat om mig sj oh mina egna bekymmer. men nu känns det som folk verkligen tröttnat och faktum är att det har jag också. men jag kan inte släppa det. jag har inte känt så här på väldigt väldigt länge, och jag vet att jag aldrig borde låtit mig falla. men jag gjorde det vid första ögonblicket. tro mig jag är inte den som tror på "kärlek vid första ögonkastet" men denna gång verkar det precis vara som hände. det var inte min mening och jag vill egentligen inte vara kär, för det skapar alltid problem. endel verkar tro att jag bara kan släppa saker, men a tyvärr så fungerar jag inte riktigt så. och jag vet att endel tycker jag är dum i huvvet av endel orsaker. men förihelvete sluta se ner på mig. jag är inte som du och kommer aldrig att vara. kom inte med dina dryga kommentarer och snea blickar. för det är inget jag behöver just nu. aight?
(wow, tydligen kunde jag inte hålla mig och skrev det ena och det andra ändå. men jag behöver bara skriva av mig. du behöver inte bry dig, ta åt dig eller någonting. eller ens läsa. för det är min blogg med mina ord och mina tankar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0