skola..

just nu har jag datakunskap... försöker få tjockisthesse att göra det hon ska men det går inge bra -.- , iaf nu är vi snart klara med vårat arbete och ska väl alldeles strax redovisa. Thesse jävel måste bara få arslet ur vagnen och skriva ut allt ihop. Sen har vi bara 3 lektioner kvar, jättekul, fast oh andra sidan har vi en rolig lektion, elr a det är jag nog ensam om oh tycka men jag tycker fan att företagsekonomin är rolig ^^. Sen blire plugg idag, eftersom jag inte plugga igår (A).... men har inte så jätte mycket att göra faktiskt, bara att ta en sak i taget helt enkelt. Slutar tyvärr 4 idag :(... sen blir det hem och jag hoppas att mamma köpt semlor för vi åt inga igår ;O. Aja nu ska ja se till att thesse jobbar (Y)
herå .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0