men jaaaa.

okej, klockan är 00.53, det är alltså måndag och skolan börjar idag om ex antal timmar. vad gör jag, jo jag är VAKEN ?.... och jag som ändå brukar vara duktig och faktisk sova när jag ska när det är skola men men nu går det icke. funderar äääärligt talat på om jag ska göra lite nytta av tiden och faktiskt plugga (atjena som om jag kmr :O) elr stänga av datorn och försöka sova. ska jag vara ärlig så lockar inget utav det. Tvätta av sminket det måste jag iaf..... börjar få jävligt ont i ögonen -.- . Oh på tal om inget, emelie jag vet att du kommer läsa det här, glöm inte vårt vad ;D.... jag tackar för att du bjuder mig på mc så här i förhand :D. för jag vet att jag kommer vinna ;D
nahepp, nu ska ja tvätta av mig sminket.
herå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0