men godmorgon

om 26 minuter ska ja ta spårvagnen (Y). Och vad vaknar jag till?, Jo skrikande ungar som vill till skolan och en mamma med maginfluensa :(. jag. hatar. maginfluensa. och vägrar bli sjuk. i vilket fall som helst så skäller mattis på att mamma inte gjorde iordning henne till skolan - oh andra sidan ungjäveln sitter ju och spelar sitt favoritspel, då borde hon väl vara glad ;O. aja... förutom skola så blire ännu mer plugg när jag kommer hem, så blir det när man väntar till sista sekund... men iaf hoppas på hinna klart så jag kan fly hemmet och dess för tillfället miljardtals äckliga bakterier, så empa... hoppas du joinar ;D.
Nahepp, nu äre väl dags och riva runt efter alla skolböcker som ligger överallt.. -.- , jag borde vara bättre organiserad faktiskt... istället så ber jag alltid ngn klasskompis om alla saker dagen före prov/inlämning - men ig.. det har jag iaf aldrig fått. Men iaf... det var ju det ajg skulle göra ja... så..
herå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0