aja...

fick arslet ur vagnen tillslut och lyckades göra klar 1 bild + halva engelska bok recensionen - inte bra, men iaf inte dåligt. Måste bli bättre på att göra saker när jag SKA och inte skjuta upp det!. Men som sagt, det är något man får arbeta med helt enkelt. Förövrigt så hittade jag snyggaste skorna idag, funderar på att köpa dom imorrn, problemet är att dom kostar 400 (vilket inte alls är farligt) men eftersom jag har en svag tendes av att slita ut skor något helt otroligt så ja, men äsch jag ska fan köpa dom och se hur mitt stackars studiebidrag bara försvinner iväg.
Planer för helgen? - jadu inget är direkt bestämt, men det blir troligen fest med brudarna :). Sen måste jag plugga till historia provet som är på måndag - denna gången ska det gå BRA. oh andra sidan är ju våran historialärares prov helt sjuka, han kan ha med en fråga om något som han sagt en gång... suck.
och det bästa med imorrn är att vi bara har 3 lektioner och på spanskan ska vi inte jobba utan lyssna på en tjej som åkte som utbytesstudent till spanien 1:an och 2:an och när hon gå i 3:an sökte hon stipendie och gick ett år i spanien istället. Visst hon fick göra om trean här, men ändå så sjukt kul att spendera ett helt år där. Själv ska man ju bara vara där i 8 dagar ^^. I vilket fall som helst, kul ska de bli att se vad hon säger.
Men nu ska jag ta bort sminket och sova så jag inte är så överdrivet trött imorrn :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0