(8)

jani, uppdatera 100 ggr per dag är inte min grej, men jag försöker iaf skrivit ngt intressant då&då. I vilket fall som helst så var kvällen/natten m thesse myspys <3. Fast a, inte på det sättet som endel av mina persversa vänner kan tro ^^.
iaf, det blev sweeny todd (oh ja thesse den är bra, även om du tyckte den sög ^^), negerbollar (chokladbollar, same shit diffrent name), chips och allmänna thesseryck. Kan någon vänlig människa förklara för mig varför man släcker lampan, ligger och snackar och sen helt plötsligt flyger upp, tänder lampan springer och hämtar skolkatalogen för att hitta en viss person?. Jag förstår det icke, men kul var det iaf ;D. Vi sov väl runt 5 h, och det räckte inte för mig, jag var så sjukt trött första lektionerna. Och föresten hade vi judo på gympalektionen och då gillar tom jag att ha gympa. Tyvärr var det ju den sista :(. Menmen livet går vidare. Efter skolan så drog jag och thesse till mc och köpte oss en cheese, det satt perfa.
& nu, ja nu tror jag att jag gjort det dummaste jag ngnsin gjort i hela mitt liv - eller kanske det bästa ;O.
vissa förstår, andra inte och tyvärr om jag måste break the news - livet är orättvist.
Nu ska jag iaf gå ner och röka, och sen sova. Tyvärr vet jag att jag inte kommer somna förrän a little to late, men det får man leva med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0