sjuk

för 4441111 gången de senaste månaderna är jag sjuk (får hoppas att amanda inte läser eftersom jag sa att jag inte skulle klaga ;D). men iaf, det är ganska surt att vara sjuk jämt... oftast är det bara en vanlig förkylning men även öroninflammation och massa skit har smugit sig emellan. just nu äre bara kraftig hosta, ont i halsen och täppt näsa samt ögona som krånglar då och då (ehm det blev inte så bara tillslut märkte jag^^). Sen vet jag också att när jag blir förkyld tar det minst 10-14 dgr innan det är slut.. och spanjorerna kommer om 6 dagar -.- och då tänker jag garanterat inte va hemma och ruttna. så oavsett om jag får lunginflammation/öroninflammation och diverse annat så tänker jag leva livet när dom är här och så äre bara. på tal om spanjorer så saknar jag dom :( och innan jag blir helt depressed och gömmer mig i ett hörn ngnstans så slutar jag här.
ciaao

Kommentarer
Postat av: amanda

hehe nu råkade det vara så att jag läste det här inlägget ändå xD men jag ska inte säga något, själv blir man som ett litet barn igen när jag är sjuk. Bara jobbig och gnällig :p

2009-04-09 @ 12:40:56
URL: http://mandoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0