onödigt,

jag är ganska bra på oh skriva om onödiga saker (:. och nu tänker jag bara lite kort nämna att varför är varenda kille som ser bra ut antingen bög eller upptagen (iofs det senare är ganska logiskt xd) och så nu när det börjar bli vår ser man helt plötsligt 2111 par överallt :). och nej ta mig inte för en desperat person, men helt ärlig.. ibland kan jag sakna att ha någon. och sen kommer jag på hur jävla skönt det är att vara singel, man är fri och det enda som man behöver bry sig om är vänner oc h familj. prima där faktiskt. och vad har jag gjort idag då, väldigt mycket faktiskt - jag vakna, kunde inte prata, har käkat massa godis, sminkat syrrorna till påskkärringar och diskuterat hur jävla fult silikonbröst egentligen är med min mamma och låtsaspappa. haha det låter ju inte direkt normalt, men å andra sidan har jag aldrig påstått att min familj är normal ^^.
nu ska ja se det sista på ncis.
ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0