ilska

vissa personer gör mig bara så jävla förbannad. du ska vara en del av mitt liv och hans liv, du ska vara där för mig och du ska vara där för han, men att ge han 500 när han fyller 18 och inte ens säga grattis. det är som ett slag i ansiktet, inte bara på han, utan på mig. det gör ont att du kan behandla en person du gett livet till, en person du borde älska som du gör. du äcklar mig, att behandla en person som är värd det bästa på det sättet du gör är vidrigt. och hemskt. jag förstår inte och kommer aldrig förstå hur du tänker. men en sak jag kan säga är att jag vet att du kommer stå där en dag och ångra dig och då är det sedan länge försent. du kan leva ditt nya liv, för jag behöver inte dig. och från och med idag, behöver inte han dig heller. vi klarar oss bra utan dig, inte bara bra utan perfekt. jag längtar till den dagen du inser vad du egentligen förlorat. du behandlar en av dom underbaraste,snällaste personerna jag känner och ngnsin lär känna som om han inte vore värd något. men sanningen är att han är värd så mycket mer. jag har uteslutit dig ur mitt liv i ca 1 år, och det kommer han också göra snart. det jag vet är att jag vill aldrig ha dig i mitt liv, du kommer aldrig få vara en del av det för det är något du inte förtjänar. och jag hoppas att "han" också gör samma val.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag förstår exakt hur ni känner.

2009-04-07 @ 11:49:42
URL: http://mandoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0