home not sweet home...

kom hem kl 1 natten till fredagen. det enda jag kan tänka på är hur jag vill tillbaka, visst skönt och träffa familj och vänner igen. Men tyvärr inget slår spanien. Folket är några av de mest underbaraste jag någonsin mött!. det finns helt enkelt inte ord tillräckligt för att beskriva. jag håller med alisa, på så kort tid har man fått så många nya vänner och inte bara vänner för kort tid utan vänner föralltid. åtminstone kommer jag försöka hålla kontakten, både med svenskarna och spanjorerna <3. Har så mycket att berätta vet egentligen inte vart jag ska börja, men det får ändå bli en annan gång för det är nämligen så att jag inte har någon lust eller ork just nu. men jag kan säga utan att behöva tänka efter - detta är det absolut bästa jag gjort i hela mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0